Wednesday, November 3, 2010

minggu utk bagi miza adiah :)

actually not this week
it happened last week
i received 2 gifts from different group of people
dan saat tu mula laa nk rase melambung2 disayangi
haha~
due2 ade siap note tau tlis luv u..heee
1st from my group during kem jati diri and wat-so-ever yg kat upm tu
2nd from my lujnah-mate, tikah deary
tikah jeles denganmu, da nak abes a level..da laa AS dpt 20..eee tobet baru tau..haha
3rd dr kak arifah the doc-to-be..my dear kak naqibah :)

i have no idea y people like to give me this kind of cute stuff..from my adik usrah..(peristiwa ini da lame berlaku tp peduli laa nak letak jugak :D)



wiv kak arifah at ice room..hehe murah rezki i ade org nk blnje tbe2 =p
please take note that my dear naqibah is married..final year medic student..married..nmpak x ape2 kaitan ngn ak??hak3

last week i went to daurah at masjid bbst..listening to our history, our deen`s past sirah..the glory was really awesome..n the pahlawan..dalam kepala da bayangkan mereka sgt hensem..hahaha..tatkala tu ak pon jadi angau ngn sume sahabat2 yg gagah2 tu..hehehe..and of kos, this is one of my way to get rid of my stress..



ohh rupe nye ak x lupe lagi cmne nk ketawe :)) thanks yana for this candid pict

but saye sgt omsick sesungguhnye...penah plak ak x omsick..hehe...mummy2, pokok bunge mummy sihat x kat umah??huhuhu..hr tu ayah msg bg nmbo topup tbe2 pd waktu ketiadaan kdt..when i asked how did he find out yg ak kekeringan..he said, "agak2"..dan tbe2 rase sedeh sbb sorg lg sis nk kawen..x dpt tdo same2 da... waa!!! x ske laa :(


and i miss the person behind this glass ball..




p/s otak ligat berfikir sesuatu di luar alam mengenai pemberi glass ball ini..tapi mcm x fungsi laa otak ni..geram jugak laa...huhu...at the moment this pict was captured, that person texted me..oii..did u really can smell my behaviour?? haha..LOL!
i`ll sit for paper 3 phy on wednesday..wish me luck~
mismiza








,

2 comments:

zurinagaffar said...

nak sugarpie lagi lah...
=)

sistema de las VĂ­ctimas said...

hope that u hav find the true happiness..=)